גלאי וילון חיצוני שקוע של חברת מקסימום סקיוריטי

גלאי וילון חיצוני שקוע
גלאי וילון חיצוני שקוע

גלאי וילון חיצוני שקוע של חברת מקסימום הוא גלאי הוילון החיצוני האסטטי ביותר הקיים כיום בעולם. הוא שקוע כמעט כולו ברצועת הבטון של המשקוף ובולט רק 2 מ"מ מחלקו העליון של המשקוף, כך שאם לא מחפשים אותו לא יודעים שהוא שם.
גלאי וילון חיצוני שקוע אידיאלי למקומות כמו ויטרינת מרפסת הורים או ויטרינת סלון, בהם אתם רוצים להתבונן מהבית החוצה מבלי לראות את הבליטה הקטנה (4 ס"מ) של גלאי וילון חיצוני רגיל.

חברת מקסימום סקיוריטי, שהיא הגדולה ביותר בארץ בתחום של גלאי נפח ווילון חיצוניים למערכות אזעקה קוויות, פיתחה גלאי זה המותאם באופן מושלם לחלונות ויטרינה בסלון וחלונות גבוהים אחרים.

הגלאי מושקע במשקוף העליון של החלון כמעט כולו, וממנו יוצאת אלומה בזוית של כ50 מעלות לכיוון הרצפה ומכסה שטח רצפה של כ 1.5-2 מטרים.
בבתי יוקרה מותקנים גלאי וילון חיצוניים מושקעים בכל חלון בבית וכך מתקבלת הגנה מלאה וחיצונית ואסטטיקה שאיננה פוגעת בקו בניין ובתכנון האדריכלי.

גלאי וילון חיצוני שקוע של מקסימום הוא חלק מתכנון סטנדרטי של כל מערכת אזעקה בבית פרטי המתבססת על הגנה הקפית חיצונית המאפשרת הגנה מלאה מסביב לבית ללא שמץ של הגבלת התנועה של בני הבית בתוכו או בחצר. ניתן להסתובב בבית אף עם חלונות פתוחים מבלי לחשוש שמשב רוח חם יפעיל את האזעקה, כשהיא עובדת על בסיס גלאי נפח או וילון פנימיים.

כאשר מערכת אזעקה מתבססת על גלאי וילון חיצוני רגיל או שקוע, אין חשש מכלבים גדולים הנעים בחצר, כשם שיש כאשר מעונינים להתקין גלאי נפח חיצוניים.

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים

כללי

Provision DI-340-IPEN-MVF

מצלמת אבטחה כיפה של Provision עם Zoom-In/Out ממונע ומיקרופון מובנה ברזולוציה של 4 מגה פיקסל ממונעת, זוית וטווח:

קרא עוד »