גלאי וילון חיצוני טווח 8 מטרים של מקסימום הישראלית
גלאי וילון חיצוני טווח 8 מטרים של מקסימום הישראלית

גלאי וילון חיצוני מבית מקסימום הוא חלק מההגנה ההיקפית שאנו מתכננים במערכת אזעקה בבית פרטי. הרעיון הכללי הוא שתוכלו לנוע בחופשיות בבית, כשמערכת האזעקה מופעלת ורק גלאי הווילון החיצוניים, הממוקמים בחלק החיצוני של כל חלון, מגנים עליכם בצורה מלאה מכל פריצה לתחום הגילוי שלהם.
באופן זה, מערכת האזעקה מגלה תנועה מחוץ לחלון עוד לפני שהפורץ הצליח להרים את התריס החשמלי ולפני שהתחיל להתעסק עם החלון.

מעבר לכך שהגנה היקפית באמצעות גלאי וילון חיצוניים נותנת לכם גילוי מקדים היא לרב מונעת את הפריצה מלכתחילה.
הגנב, שאינו רוצה לקבל תשומת לב יתרה, מחפש את גלאי הוילון החיצוניים עוד לפני שהוא פרץ לבית. ברב המקרים בהם הוא יראה שיש גלאי וילון חיצוני על כל חלון שיש לו גישה אליו, הוא יוותר על הפריצה ויחפש בית המוגן פחות.

גלאי וילון חיצוני המגלה תנועה של גוף חם בטווח של 8 מטרים במקביל לקרקע ו 2 מטרים כלפי מטה, בזווית של 90 מעלות, הוא גלאי המיועד לחלונות ויטרינה גדולים, שלא ניתן להגן עליהם באמצעות גלאי וילון חיצוני רגיל לטווח 4 מטרים, אותו אתם רואים כמעט בכל בית פרטי עם גלאים חיצוניים.

הוילון החיצוני 8 מטר של חברת מקסימום (החברה הגדולה ביותר בארץ לגלאים חיצוניים כבר מעל 15 שנה) מכיל שני חיישני אינפרא אדום המגלים תנועה בטווח הגילוי, לפי שינויי טמפרטורה הנוצרים באמצעות גוף האדם הנע מול הגלאי.
משום שאלומת הגילוי שלו צמודה לחלון, להבדיל מגלאי נפח חיצוני שאלומת הגילוי שלו מכסה שטח נרחב של החצר ולכן יש לו יותר גירויים בטווח הגילוי שלו היכולים ליצור אזעקות שווא. הוילון החיצוני של מקסימום מתעלם מקרני שמש ישירות, ועמיד בגשם ובחום גבוה.

חשוב לציין, שמשום שגלאי הוילון מגלה תנועה לפי שינויי חום, יש להמנע מלהציב עציץ או לגדל שיח בטווח שלו. משום שקרני השמש מחממות את ענפי השיח, הנעים מול הגלאי ומפעילים את האזעקה.
כמו כן, יש צורך באיש מקצוע מנוסה כדי לדעת היכן כל גלאי צריך להיות מותקן בהתחשב בגודל החלון, הצד של החלון, מיקום הצמחיה וסוג החלון (צורת פתיחה, רוחב המשקוף, חלק קבוע ועוד).

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים

שפופרת אינטרקום סטנדרטית
כללי

שפופרת אינטרקום

שפופרת אינטרקום סטנדרטית המיועדת לכל אינטרקום בבית משותף או אינטרקום בבית פרטי שאינו חלק מקיט אינטרקום סגור. השפופרת

קרא עוד »