חייגן סלולרי לאזעקת פימא
חייגן סלולרי לאזעקת פימא

מהו חייגן סלולרי והיכן ממוקם?
חייגן סלולרי ממוקם בתוך האזעקה, מכיל כרטיס SIM עצמאי של סלקום או פרטנר ושולח הודעת SMS המציינת איזה גלאי הפעיל את האזעקה.
חייגן סלולרי מיועד לבטל את התלות בקו טלפון רגיל של בזק או הוט. הוא ממוקם בתוך מערכת האזעקה ומתקשר או מסמס לעד 4 מספר טלפון שהוכנסו לתכנות המערכת. החייגן מאפשר להתקין מערכת אזעקה במקום שבו אין תשתית לקו טלפון או בבית בבנייה לפני קבלת טופס 4.

חשיבות חייגן סלולרי עבור בית בבניה
כשאתם בונים בית אתם מעוניינים להגן על מוצרים רבים בבית כשלושה חודשים לפני שאתם נכנסים אליו. מטבח, ארונות חדר הורים, אמבטיות, כיורים, ברזים ומזגנים הם מוצרים שמתקינים בביתכם לפני שתקבלו טופס 4 ולפני שיהיה לכם קו טלפון. במצב כזה תרצו מערכת אזעקה שמדווחת לכם במקרה של פריצה, מבלי להיות תלויים בקו טלפון קווי.

מדוע לרכוש חייגן סלולרי ולא להשתמש בחייגן הקווי שיש כבר בתוך האזעקה?
במצב הרגיל בו אין חייגן סלולרי, במקרה של גילוי תנועה בני הבית יקבלו שיחה מקו הטלפון הביתי וכשיענו ישמעו קול של סירנה בטלפון. נעים להאזנה ככל שיהיה, הצלצול אינו מבשר להם איזה גלאי הפעיל את האזעקה. אין להם מושג אם זה גלאי נפח חיצוני, גלאי וילון פנימי, גלאי עשן, מפסק מגנטי בדלת הכניסה או גלאי הצפה.

כמו כן, במידה והפורץ הפוטנציאלי מנסה להיות מתוחכם מהרגיל וחותך את כל קווי התקשורת של הרחוב בפילר הקרוב של בזק כדי שהאזעקות לא תוכלנה להתקשר לבעלי הבתים, הוא יופתע לרעה.
החייגן הסלולרי עצמאי לחלוטין, כמו טלפון לכל דבר, ואינו תלוי בתשתית הקווית של בזק באותו רחוב וישלח הודעות SMS ללא הפרעה.

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים

כללי

Provision DI-340-IPEN-MVF

מצלמת אבטחה כיפה של Provision עם Zoom-In/Out ממונע ומיקרופון מובנה ברזולוציה של 4 מגה פיקסל ממונעת, זוית וטווח:

קרא עוד »