גלאי וילון חיצוני 4 מטר
גלאי וילון חיצוני 4 מטר של מקסימום

לחברת מקסימום סקיוריטי הישראלית יש מספר רכיבים וגלאים אלחוטיים היכולים להתחבר למערכת אזעקה קווית של פימא, באמצעות מקלט לגלאים אלחוטיים.

הגלאי הדומיננטי ביותר מבחינת דרישת השוק והנפוץ ביותר בתחום הוא גלאי וילון חיצוני אלחוטי, שאותו ניתן להתקין מחוץ לכל חלון, ללא הצורך בתשתית צנרת ראשונית.

באופן כללי, גלאי וילון חיצוני אלחוטי או קווי, מיועד להגן על החלון מבחוץ ולגלות תנועת אדם מחוץ לתריס החשמלי, עוד לפני שפרץ אותו והגיע לחלון. בצורה זו, הפורץ הפוטנציאלי רואה את הגלאי המותקן מחוץ לכל חלון הבית ויודע שהוא יתגלה, סמסים ישלחו והסירנות יעבדו לפני שיצליח להכנס לבית, וכדאיות הפריצה לאותו בית ספציפי יורדת משמעותית.
בפועל אנו רואים את התנהגות הגנבים במצלמות האבטחה, ואנו רואים שהחלטתם אם לפרוץ לבית מסויים או לא לוקחת שנייה או שתיים, ולא יותר. כשהבית מוגן כולו הם פשוט ממשיכים ללכת ברחוב עד שהם מוצאים בית שאינו מוגן.

היתרון של גלאי וילון חיצוני אלחוטי הוא שניתן להוסיף אותו למערכת אזעקה קווית של פימא (משפחת רכזות הForce), כאשר מתקינים גלאי וילון חיצוני אלחוטי לכל חלון שרוצים להגן עליו חיצונית.
הוא דו כיווני, כלומר לא רק שהוא יוצר קשר עם הרכזת גם בזמן שמערכת האזעקה אינה מופעלת, אלא שהמערכת גם יוצרת קשר איתו כדי לדעת שהוא תקין והתקשורת עימו תקינה.

לקבלת הצעת מחיר ושדרוג מערכת אזעקה ניתן להתקשר ל: 09-7604450

לייעוץ השאירו לנו פרטים

מאמרים קשורים